#2016-08-03 06:31:21 

UprzejmaDama

Użytkownik

Posty: 87

Skąd: Hel

Wiek: 31

Witam, prowadzę razem z mężem sklep. Idzie całkiem nieźle, ale cały czas mam problem z kontrolą ilości towaru, prowadzeniem inwentaryzacji i innych niezbędnych w handlu procesów. Mój mąż namawia mnie na zakup drukarki do etykiet i potem skanera który mi to wszystko ułatwi. Ja jednak nie mam przekonania. Jestem człowiekiem starej daty i nie jestem pewna czy to się sprawdzi. Macie coś takiego u siebie? Spełnia swoją rolę?
#2016-08-03 08:41:39 

Nemesis44

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Cieszyn

Wiek: 28

Oczywiście. Twój mąż ma rację i w tej kwestii powinnaś go posłuchać – drukarka do etykiet z punktu widzenia operacyjnego nie jest wielkim wydatkiem, ale jak może usprawnić i przyspieszyć pewne procesy – to pewnie nawet nie śnisz… z resztą sama się przekonasz jaki będzie płynny obieg informacji i że skończy się szukanie w milionach rejestrów i zapisków co stało się z towarem :-)
#2016-08-03 08:50:10 

Astronautka

Użytkownik

Posty: 51

Skąd: Sopot

Wiek: 40

dokładnie, a potem przykleisz na swoje towary np. etykiety termiczne na jakims papierze odpornym na zabrudzenia czy inne czynniki i potem w swoim programie magazynowym odczytasz wszystkie informacje na temat danego produktu, wydrukujesz raporty, błyskawicznie zrobisz inwentaryzacje, wprowadzisz towary i odnotujesz ich wydanie – zobaczysz że to sama przyjemność. Skończą się wszelkie pomyłki. :-)
DODAJ ODPOWIEDŹ
Copyright 2015