#2016-01-12 02:22:30 

Luzakowy

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Warszawa

Wiek: 27

Witam. Hobbystycznie lubię sobie od czasu do czasu upiec coś słodkiego, zazwyczaj z pomocą narzeczonej. Powoli zbliżają się jej urodziny, no i chciałbym ją jakoś pozytywnie zaskoczyć, ale trochę brakuje mi pomysłu na ładne wykończenie tortu. Czy ktoś ma może sprawdzone przepisy na łatwe w przygotowaniu i estetycznie wyglądające dekoracje na torty? Jestem raczej laikiem, dotychczas nie porywałem się na takie akcje (sam to już w ogóle nie), ale chyba warto :P Będę wdzięczny za wszystkie rady. Pozdrawiam.
#2016-01-12 05:10:38 

Nemesis44

Użytkownik

Posty: 73

Skąd: Cieszyn

Wiek: 28

Zapisz się na jakiś kurs dekoracji wypieków, moim zdaniem tak będzie najlepiej, skoro sam nigdy się tym jeszcze nie zajmowałeś. Osobiście próbowałam się uczyć z filmików na youtube, ale szczerze mówiąc zawsze lepiej, jak ktoś cie poprowadzi za ręke :P tylko ogarnij to już teraz, bo jak będziesz czekał, to nie wyrobisz z czasem.
#2016-01-12 05:30:28 

DjDecks

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Pasłęk

Wiek: 22

Lubisz sobie utrudniać życie koleś. Ja bym kupił i tyle (choć moja to akurat nie lubi tortów, więc zawsze jej zamawiam pizze xD).
#2016-01-12 06:27:37 

FejmONA

Użytkownik

Posty: 82

Skąd: Bydgoszcz

Wiek: 21

Ja widziałam ostatnio CUDOWNE dekoracje z użyciem masy marcepanowej albo lukru, nie jestem pewna… w każdym razie zrobili tort a’la prezent, taka kokarda itd., super sprawa, tylko to trzeba lubić słodkie jednak :D
#2016-01-12 08:53:11 

Luzakowy

Użytkownik

Posty: 37

Skąd: Warszawa

Wiek: 27

A gdzie kupić w ogóle taki lukier? W sklepie spożywczym będzie? Co do kursu to chętnie, ale może nie teraz, bo czasu aż tyle nie zostało. Poczytam później o tym.
#2016-01-12 10:06:09 

UprzejmaDama

Użytkownik

Posty: 87

Skąd: Hel

Wiek: 31