#2017-09-27 09:25:25 

Ptaszyna

Użytkownik

Posty: 49

Skąd: Chorzów

Wiek: 28

Nie znam się na tym jeszcze za dobrze ale zaczynam o tym czytać bo chcę zrobić coś żeby dotrzeć z moją firmą do większej grupy osób. I wobec tego mam pytanie: na co się zdecydować, pozycjonowanie lokalne, globalne (czy jak to się nazywa), pozycjonowanie w mapach Google, może coś jeszcze?
#2017-09-27 10:25:23 

Frajdek

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Września

Wiek: 28

To ja odpowiem tak: na wszystko co wymieniłaś :) konkurencja jest bardzo duża i jeśli chcesz osiągać możliwie największe zyski to musisz zadbać o wszystko. Pozycjonowanie stron internetowych w mapach też jest bardzo ważne jak możesz przeczytac tutaj https://www.grupa-tense.pl/pozycjonowanie/w-mapach-google/. Zgłoś się do dobrej firmy pozycjonującej a oni zadbają o twoją firmę na wszystkich poziomach. Oczywiście reklama pozainternetowa też może być ważna ale jednak net to potęga a marketing internetowy, jeśli jest dobrze prowadzony, może dać wspaniałe rezultaty. I nawet nie wymaga to wielkich nakładów finansowych.
#2017-09-27 11:23:26 

Ptaszyna

Użytkownik

Posty: 49

Skąd: Chorzów

Wiek: 28

Wiem że net to potęga bo sama dzięki niemu znajduję firmy których produktów potrzebuję :) dlatego chcę się skupić właśnie na promowaniu w necie i właśnie głównie na pozycjonowaniu. A co z promowaniem w serwisach społecznościowych?
#2017-09-27 11:35:02 

Frajdek

Użytkownik

Posty: 47

Skąd: Września

Wiek: 28

To też jest bardzo ważne ale jak wybierzesz dobrą firmę to zadbają o wszystko, jak pisałem. Dopasują działania do profilu twojej firmy i zagwarantują ci świetne efekty jeśli chodzi o popularność w serwisach społecznościowych i dobre wyniki wyszukiwania, tzn. wysokie miejsce w wyszukiwarce
#2017-09-27 12:49:17 

Ptaszyna

Użytkownik

Posty: 49

Skąd: Chorzów

Wiek: 28

Dzięki, nie znam się na tym jeszcze za bardzo więc faktycznie chyba najlepiej będzie od razu skorzystać z pomocy profesjonalistów. Dzięki za odp