#2017-02-08 01:15:20 

SłodkaJakMiód

Użytkownik

Posty: 29

Skąd: Szczytno

Wiek: 51

Czy znajdę tutaj jakieś młode małżeństwa ze stolicy, które mają już za sobą pierwsze tańce na weselach? ;) Strasznie się stresuję tego momentu, do ślubu jeszcze daleko, ale ja nie mam żadnego doświadczenia w tańcu, zresztą narzeczony też specjalnie dobry w tym nie jest. Znacie szkołę, która potrafi nauczyć takie beztalencia jak my? Żeby to jakoś wyglądało kurczę…
#2017-02-08 01:45:12 

FraneK

Użytkownik

Posty: 91

Skąd: Częstochowa

Wiek: 22

ogólnie rzecz biorąc pierwszy taniec na weselu to nie jest jakiś obowiązek, jak ktoś się nie czuje na siłach to nie musi tego robić…
#2017-02-08 03:03:31 

SłodkaJakMiód

Użytkownik

Posty: 29

Skąd: Szczytno

Wiek: 51

no niby tak, ale z drugiej strony jest to trochę taka tradycja i jednak chciałabym, aby na naszym weselu tak właśnie wyglądało otwarcie.
#2017-02-08 05:34:56 

MalinaKalina

Użytkownik

Posty: 29

Skąd: Poznań

Wiek: 45

Brak doświadczenia tanecznego wcale nie musi być problemem moja droga. Profesjonalne kursy pierwszego tańca w Warszawie są w fajnej atmosferze prowadzone tutaj http://www.risingstars.com.pl/oferta/kurs-pierwszy-taniec i naprawdę polecam zapoznać się z tą ofertą. Bardzo cierpliwi instruktorzy tańca tam pracują, a do tego nie działają szablonowo. Dopasowują układy taneczne nie tylko do konkretnych potrzeb, ale przede wszystkim do możliwości tanecznych osób, które się uczą. Z tego kursu nie wyjdziesz nauczona na sztywno kroków, uwierz mi, wiem co mówię.
#2017-02-08 07:13:53 

Czwartkowa

Użytkownik

Posty: 26

Skąd: Frombork

Wiek: 19

Kurcze, ja tam nie wyobrażam sobie życia bez tańca i po prostu nie wierzę, że tak wiele osób nie umie tańczyć.
#2017-02-08 09:04:27 

MalinaKalina

Użytkownik

Posty: 29

Skąd: Poznań

Wiek: 45

Nie można tak mówić, nie zdajesz sobie sprawy z tego, że do tańca potrzebne jest poczucie rytmu, a więc jako taki słuch i nie każdy po prostu się z tym urodził.
#2017-02-08 11:30:00